خرید از ترکیه بصورت آنلاین و همچنین از مراکز خرید قابل انجام است.

ترکیه نامی آشنا برای همه ایرانیان ، مخصوصا در زمان خرید میباشد، چرا که تقریبا فروشنده ها در هر زمینه ای برای تبلیغ و فروش محصولات خود، از آن با عنوان “جنس ترک” و با کیفیت بالا یاد میکنند. دلیل این موضوع شناخت، اطلاع و اطمینان ما از کیفیت بالای محصولات ترک است.

کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت بسیار مناسب آنها در مقایسه با دیگر برند های جهانی باعث علاقه و محبوبیت محصولات ترک در سرتاسر دنیا شده است.

سرمایه گذاری ترکیه در بخش پوشاک به اندازه ای بوده که این کشور به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پارچه و پوشاک در سرتاسر دنیا تبدیل شده است. شاید بد نباشد بدانید که بیش از ۹ میلیون نفر از جمعیت ترکیه در این زمینه مشغول به کار هستند و یا پیش بینی شده است میزان صادرات ترکیه در این بازار تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۸۰ میلیارد دلار برسد.

با توجه به شرایط ویژه ترکیه و استقبال شما عزیزان از موضوع خرید از ترکیه و وب سایت های آنلاین این کشور بر آن شدیم تا سرویس و خدماتی ویژه در کشور ترکیه را فراهم آوریم.

گروه وی آی پی اکسپرس با حضور فعال و مستمر در کشور ترکیه امکان خرید انواع کالا بصورت آنلاین و غیر آنلاین و همچنین دریافت و ارسال سفارشات شما به ایران را با شرایط خوبی فراهم آورده است.

برای خرید از ترکیه تنها کافی است لیست کالا و محصولات مورد نیاز خود را از میان وب سایت های معرفی شده و پیشنهادی وی آی پی اکسپرس یا هر وب سایت دیگری که تمایل به خرید از آنها دارید را انتخاب و از طریق ناحیه ی کاربری برای ما ارسال نمایید.

در خواست شما در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم خرید وی آی پی اکسپرس بررسی و برآورد هزینه خواهد شد و در صورت توافق، سریعا نسبت به خرید و ارسال آن اقدام میشود.

یکی از ویژگی های دیگر خرید از ترکیه جدا از کیفیت بالای محصولات و قیمت، هزینه بسیار مناسب تر پست در مقایسه با سایر کشورها است.

وجود چندین سرویس مختلف پستی با تعرفه های مناسب برای بسته های کوچک و حتی با وزن بالا باعث شده که حتی خرید عمده نیز بدون نگرانی از هزینه های بالای پست افزایش بسیار داشته باشد.

در زمان خرید از ترکیه ، خرید از سایت های ترندیول، مارکوفونی، ال سی وایکیکی، کوتون، ماوی، انگلیش هوم، کولینز، تامی هیلفیگر، مادام کوکو، یو اس پولو، زارا، برشکا، پول اند بر و منگو بسیار محبوب میباشد.